پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شامگاه یک شنبه رخ داد؛
فکرشهر: شامگاه یک شنبه، سارقان در دلوار، با شلیک به شیشه یک مغازه طلافروشی و با شکستن شیشه ها با تبر، مقادیری طلا سرقت کرده و متواری شدند...
کد خبر: ۳۰۹۲۱
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: شامگاه یک شنبه، سارقان در دلوار، با شلیک به شیشه یک مغازه طلافروشی و با شکستن شیشه ها با تبر، مقادیری طلا سرقت کرده و متواری شدند.

به گزارش فکرشهر، گام نیوز به نقل از شاهدان عینی نوشته: سه سارق که صورت خود را پوشانده بودند، ابتدا شروع به تیراندازی به سمت مغازه و شکستن شیشه های آن می کنند اما به جهت اینکه شیشه های این مغازه ضد گلوله بوده موفق به شکستن آن نمی شوند.

سارقان پس از عدم موفقیت با تبر بخشی از شیشه های مغازه را می شکنند و طلاها را به سرقت می برند و مغازه دار نیز پس از دیدن این اتفاق آژیر خطر را به صدا در می آورد و سارقان با شلیک چند تیر هوایی به قصد ایجاد رعب و وحشت پا به فرار می گذارند.

پلیس: به سرنخ هایی دست یافتیم

ساعاتی پس از وقوع این حادثه، روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی سرقت مسلحانه عصر امروز از طلافروشی شهر دلوار و سرقت مقداری طلا، پلیس بلافاصله در صحنه حاضر، تحقیقات لازم انجام و سرنخ‌هایی هم به دست آمده که انشاالله تلاش می شود در کمترین زمان ممکن، سارقین شناسایی و دستگیر شوند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.


به کانال خبری «فکرشهر» بپیوندید. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر