سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نخستین روز از دهه فجر؛
فکرشهر: زنگ انقلاب در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه  همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در مدارس شهرستان دشتستان نواخته شد...
کد خبر: ۳۱۱۳۱
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: زنگ انقلاب در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه  همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در مدارس شهرستان دشتستان نواخته شد.

به گزارش فکرشهر، همزمان با ورود پر خیر و برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح دوازدهم بهمن ماه سال 57، دانش آموزان و مسوولان دشتستانی با حضور در مدارس و نواختن زنگ انقلاب سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را ارج نهادند.

فرماندار دشتستان در این مراسم ضمن تبریک سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ، گفت : امام خمینی (ره) با احیای نمادها و فرهنگ ملی و مفاهیم دینی ، اقشار مختلف جامعه بویژه فرهنگیان با بازگرداندن خودباوری و استقلال فکری سیاسی برای پایان دادن به دیکتاتوری پهلوی فراخواند و موفق شد اولین تجربه مردم سالاری دینی را رقم بزند .

دکتر ارسلان زارع در ادامه با بیان نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت : دانش آموزان در تظاهرات و راهپیمایی ها صف اول بودند و اوج حماسه ماندگارشان 13 آبان 57 بود .

به نوشته ی روابط عمومی فرمانداری دشتستان،  در این مراسم که به صورت نمادین در هنرستان دخترانه  هنر برگزار شد  از دانش آموزان متولد دهه فجر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر