سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۴۷۰
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از استقبال خوب گروه‌های هنری از نهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان خبر داد. استقبال خوب گروه‌های هنری از نهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان,

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، محمدحسین زندویان اظهار داشت: اردشیر محمودی‌فر، فرهاد کرمی‌ثابت و عبدالرضا شنان‌پور به عنوان هیئت بازبین و شاهین نجفی به‌عنوان ناظر هیات بازبین نهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان انتخاب و معرفی شدند.

وی اضافه کرد: مرحله بازبینی این جشنواره از روز دوشنبه ۹ اسفند ماه آغاز و روز شنبه ۱۴ اسفندماه به پایان خواهد رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  دشتستان تصریح کرد: وقفه‌ای چند ساله در برگزاری جشنواره استانی تئاتر دشتستان به وجود آمده بود که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شاهد راه‌اندازی مجدد این جشنواره و نوید بخش تداوم آن خواهیم بود.

وی افزود: در جشنواره امسال شاهد استقبال خوب گروه‌های نمایشی از جشنواره هستیم به نحوی که ۱۶ گروه نمایشی آمادگی خود را برای حضور در جشنواره اعلام کرده‌اند که طی این هفته مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره ۲۳ الی۲۶ اسفندماه در تالار فرهنگ شهر برازجان میزبان هنرمندان و علاقمندان این عرصه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر