شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: با استقبال پرشور و باشکوه مردم همیشه در صحنه استان بوشهر، پیکر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان شد...
کد خبر: ۳۱۵۳۴
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: با استقبال پرشور و باشکوه مردم همیشه در صحنه استان بوشهر، پیکر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، پیکر مطهر هفت شهید گمنام عصر سه‌شنبه در فرودگاه خلیج فارس شهرستان عسلویه با حضور چشمگیر مردم شیعه و سنی و مسئولان شهرستان تشیع شد.

از این هفت شهید، دو تن از شهدا در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه دفن می‌شود و دو شهید دیگر در شهر ریز شهرستان جم و سه شهید دیگر نیز در بردستان شهرستان دیر خاکسپاری خواهد شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر به خبرنگار مهر گفت: این هفت شهید در عملیات‌های کربلای ۵، بیت‌المقدس، کربلای ۴، بدر و رمضان به شهادت رسیده‌اند.

احمد موحد اضافه کرد: سن این شهدا بین ۱۸ سال تا ۲۶ سال است که در مناطق شرق دجله، شرانی، کتیان، شلمچه و زبیدات به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: با تشییع و دفن این ۷ شهید تعداد شهدای گمنام خاکسپاری شده در این استان به ۱۲۴ شهید گمنام می‌رسد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر افزود: از شهدای گمنام استان بوشهر ۱۱ شهید در گلزار شهدا و ۱۱۳ شهید نیز در خارج از گلزار شهدا در ۴۴ نقطه دفن شده‌اند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر