جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۶۵۱
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۰

فکرشهر: آیین معنوی و باشکوه یادواره سرداران و 230 شهید والامقام گناوه با حضور و استقبال پرشور و بی نظیر مردم شنبه شب در مصلای جمعه این شهرستان برگزارشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این آیین که قائم مقام سازمان بنیادشهید وامورایثارگران کشور، مسئولان استانی، روحانیون، خانواده های معظم شهدا و دیگر اقشار حضور داشتند برنامه های پیش بینی شده به نحو شایسته و با محتوا برگزارشد.

در مصلای جمعه جمعیت انبوهی از همه گروه ها و سنین از سالمندان گرفته تا خردسالان حضور یافته بودند و با شور وعشق وصف نشدنی محو برنامه های این یادواره قرار گرفتند.

برپایی نمایشگاه و ماکت دوران دفاع مقدس، تصاویر بزرگ سرداران و شهدای گناوه، سخنرانی قائم مقام بنیادشهید و امورایثارگران و امام جمعه گناوه، ایستگاه صلواتی، توزیع بسته های فرهنگی، غرفه کودک، تشییع نمادین شهدا، اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه

مارش سپاه امام صادق (ع) بوشهر، مداحی حسین هوشیار از تهران و توزی از گناوه از مهم ترین برنامه های این یادواره بود.

رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران گناوه در این آیین گفت: برپایی یادواره در زنده نگه داشتن نام و یادو شهدا و ترویج فرهنک ایثار و شهادت درجامعه بویژه دربین نسل جوان و آینده ساز نقش اثربخشی دارد.

محمد قائدی افزود: براساس مصوبه شورای فرهنگ وایثار به ریاست فرماندار تصمیم گرفته شد که این یادواره بزرگ و درخور شان شهدای این شهرستان برگزار شود.

وی گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر این یادواره نشست های مختلفی با مسئولان ادارات و طیف های مختلف و هیات های مذهبی برگزار شد.

قائدی، از همکاری و مساعدت فرماندار رییس ستاد یادواره و دیگر دستگاههای اجرایی در برپایی این محفل تقدیر کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر