پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۶۵۸
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۹

فکرشهر: نهمین جشنواره منتظران ظهور با همکاری اداره آموزش و پرورش و قرارگاه فرهنگی و اقامه نماز نفت منطقه خارگ برگزار شد.

مسابقات قرآن

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش خارگ گفت: از ویژگی‌های این دوره از مسابقات حضور بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان برگزیده مدارس خارگ در این مسابقات بود.

جمشید شیخ‌زاده بیان کرد: دانش آموزان در رشته‌های مختلف (قرائت، ترتیل، حفظ عمومی، اذان، مداحی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مفاهیم و تفسیر، احکام و انشاء نماز ) به رقابت پرداختند.

وی افزود: این مسابقات در روزهای پنج شنبه۱۲ اسفند، جمعه ۱۳ و شنبه ۱۴ اسفندماه به میزبانی قرارگاه فرهنگی و اقامه نمازنفت خارگ در محل سینما صدف شرکت پایانه‌های نفتی برگزار شد.

 معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش خارگ ادامه داد: این مسابقات با هدف شناسایی و جهت‌دهی به استعداد و علایق دانش آموزان و ایجاد زمینه کسب شایستگی های لازم برای حضور موثر در مسابقات استانی برگزار شد.

وی از زحمات و تلاش‌های مسئولان شرکت پایانه‌های نفتی، مدیران، مربیان پرورشی، مدیر دارالقرآن تسنیم، دانش آموزان و اولیای آنان دربرگزاری این مسابقات تقدیر وتشکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر