سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از اجرای  30 پروژه عمرانی در حوزه کشاورزی در سالجاری در شهرستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در نشست با مدیر ، معاونین و کارشناسان جهاد کشاورزی دشتستان گفت: بر اساس سند چشم انداز توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران ،ایران بایستی در زمینه توسعه یافتگی توسعه یافته ترین کشور منطقه باشد که بخش کشاورزی سهم عمده ای در این موضوع دارد.
کد خبر: ۳۱۸۲
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان از اجرای  30 پروژه عمرانی در حوزه کشاورزی در سالجاری در شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در نشست با مدیر ، معاونین و کارشناسان جهاد کشاورزی دشتستان گفت: بر اساس سند چشم انداز توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران ،ایران بایستی در زمینه توسعه یافتگی توسعه یافته ترین کشور منطقه باشد که بخش کشاورزی سهم عمده ای در این موضوع دارد.

دکتر ارسلان زارع بیان داشت: یکی از مهمترین رکن های برتری اقتصادی ایران اسلامی بخش کشاورزی است که با برنامه ریزی و استفاده از فرصت ها می تواند به یکی از کشورهای قدرتمند در حوزه کشاورزی تبدیل شود.

فرماندار دشتستان گفت: با برنامه ریزی متناسب میتوان ضمن افزایش تولید و بهره وری محصولات کشاورزی سهم عمده ای در تولید ناخالص کشور داشته باشیم.

وی اظهار داشت: رشد بخش کشاورزی بویژه ارتقاء بهره وری آن نه تنها موجب افزایش اشتغال مردم بلکه موجب افزایش سطح درآمد مردم ،ارتقاء رفاه و زندگی اجتماعی مردم را نیز فراهم می آورد.

حسین قیصری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان نیز گفت: شهرستان دشتستان بعنوان قطب کشاورزی استان بوشهر است که سالیانه بالغ بر 430 هزار تن محصولات کشاورزی دراین شهرستان تولید می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر