پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۸۹۹
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹

فکرشهر: یازدهمین جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس روز چهارشنبه در آیینی در تالار فرهنگسرای ارشاد شهر خورموج برگزار شد.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسئول هماهنگ‌ کننده جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس در این آیین گفت: جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس با حضور هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون اجرا می شود.

مریم احمدی ادامه داد: این جشنواره یازده دوره است که در حال برگزاری است و دبیر و بانی آن به صورت خودجوش شهید مدافع حرم حاج سعید سیاح طاهری بود.

وی افزود: دوره‌های پیشین این جشنواره در مناطق محروم مرزی در دشت آزادگان، اهواز، ایلام، آبدانان و دره شهر برگزار شده است.

احمدی اضافه کرد: در سال ١٣٩١ پس از وقوع زلزله در آذربایجان شرقی این جشنواره برای کودکان زلزله ‌زده برگزار و 2 هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی و شاد برای این کودکان اجرا شد.

وی بیان کرد: دهمین دوره جشنواره در فروردین امسال در بخشی از استان بوشهر برگزار و یازدهمین دوره این جشنواره در بوشهر، جزیره شیف، خورموج و سپس در چغادک، کاکی این برنامه اجرا می‌شود.

مسئول هماهنگ‌ کننده جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس ادامه داد: هدف از اجرای این جشنواره انتقال مفاهیم ارزشی، جنگ، ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس برای بچه‌ها در فضایی شاد است که این مفاهیم با حضور هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون اجرا می‌ شود.

احمدی بیان کردد: هنرمندانی که در این یازده دوره از جشنواره فیلم دفاع مقدس همیشه همراه ما بوده‌اند و با صمیمیت و یکدلی و یکرنگی بدون هیچ چشمداشتی در این جشنواره‌ها شرکت کردند، پرویز پرستویی، احمد نجفی، رضا کیانیان، خسرو سینایی، مالک سراج، کورش سلیمانی، مهرداد سعیدیان، علی صالحی، حسین سلیمانی، حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی، رخشان بنی اعتماد، فاطمه معتمدآریا هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر