پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
قائم مقام سازمان منطقه ویژه پارس مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۱۹۵۵
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۶

فکرشهر: قائم مقام سازمان منطقه ویژه پارس ضمن تکذیب غرق شدن کشتی تاسیسات دریایی در اسکله پارس، گفت: همه نیروهای عملیاتی و امدادی منطقه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

پارس جنوبی پایانه‌های نفتی نفتکش

به گزارش فکرشهر از مهر، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر غرق شدن کشتی مسافربری شرکت تاسیسات دریایی قائم مقام سازمان منطقه ویژه پارس ضمن تکذیب این خبر گفت: تعدادی از قایق‌ها و شناورهایی که در اسکله پارس پهلوگیری کرده بودند بر اثر طوفان و وزش باد شدید جابجا شدند که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادی عملیات مهار کشتی ها و شناورهای این اسکله بصورت ایمن انجام شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، حجت الله فریدونی اضافه کرد:با توجه به اعلام هواشناسی استان بوشهر و تشکیل ستاد بحران منطقه ویژه پارس همه نیروهای عملیاتی و امدادی منطقه در حالت اماده باش کامل هستند که خوشبختانه تاکنون بارندگی و طوفان های شدید به تاسیسات و تجهیزات منطقه خساراتی  وارد نکرده است.

وی ضمن تکذیب غرق شدن کشتی تاسیسات دریایی در اسکله پارس یادآور شد: علی رغم طوفان شدید در منطقه نیروهای امدادی  با حضور به موقع در اسکه پارس عملیات مهار ایمن کشتی ها و شناورهای موجود در این بندر انجام شد که اخبار برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی مبنی بر غرق شدن کشتی در این بندر تکذیب می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر