جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: امدادگران پایگاه امداد و نجات دریایی این جمعیت یک فروند شناور باری را از غرق شدن نجات دادند.به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این شناور باری قبل از ظهر امروز با هشت سرنشین درمسیر بندر امام حسن به گناوه در حرکت بود که به دلیل نقص فنی موتور و مواج بودن دریا دچار سانحه شد.وی اظهارکرد: امدادگران این جمعیت بمحض اطلاع ازاین حادثه که در 25 مایلی آب های ساحلی گناوه رخ داده بود، با استفاده از چهار دستگاه پمپ، شناور را ازآب تخلیه و به خور (آبراه دریایی) بندر امام حسن هدایت کردند.
کد خبر: ۳۲۰۸
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: امدادگران پایگاه امداد و نجات دریایی این جمعیت یک فروند شناور باری را از غرق شدن نجات دادند.

به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این شناور باری قبل از ظهر امروز با هشت سرنشین درمسیر بندر امام حسن به گناوه در حرکت بود که به دلیل نقص فنی موتور و مواج بودن دریا دچار سانحه شد.

وی اظهارکرد: امدادگران این جمعیت بمحض اطلاع ازاین حادثه که در 25 مایلی آب های ساحلی گناوه رخ داده بود، با استفاده از چهار دستگاه پمپ، شناور را ازآب تخلیه و به خور (آبراه دریایی) بندر امام حسن هدایت کردند.

رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: امدادگران در این عملیات دریایی در مجموع 55 مایل مسافت را که بیش از چهارساعت و در میان امواج متلاطم انجام شد، پیمودند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر