جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهرگفت: رعایت استاندارد در ایستگاه‌های سی ان جی به منظور اطمینان از سلامت کارکرد تجهیرات، توجه به ایمنی آنها ضروری است و باید استاندارد سازی 32 جایگاه سوخت گاز استان بوشهرلحاظ شود. به گزارش فکرشهر، شاهپور رستمی در جلسه بررسی وضعیت استاندارد سازی جایگاه سوخت گاز طبیعی در بوشهر اظهار کرد: هم اکنون 32 جایگاه سوخت در سطح استان بوشهر فعال است که 21 جایگاه آن تک منظوره و 11 جایگاه بصورت دو گانه در حال توزیع مواد سوختی هستند. 
کد خبر: ۳۲۱۰
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهرگفت: رعایت استاندارد در ایستگاه‌های سی ان جی به منظور اطمینان از سلامت کارکرد تجهیرات، توجه به ایمنی آنها ضروری است و باید استاندارد سازی 32 جایگاه سوخت گاز استان بوشهرلحاظ شود.
 
به گزارش فکرشهر، شاهپور رستمی در جلسه بررسی وضعیت استاندارد سازی جایگاه سوخت گاز طبیعی در بوشهر اظهار کرد: هم اکنون 32 جایگاه سوخت در سطح استان بوشهر فعال است که 21 جایگاه آن تک منظوره و 11 جایگاه بصورت دو گانه در حال توزیع مواد سوختی هستند.
 
وی با بیان اینکه از بین 32 جایگاه سوخت در استان 21 جایگاه سوخت زیر نظر شهرداری‌ها فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: رعایت استاندارد در ایستگاه‌های سی ان جی به منظور اطمینان از سلامت کارکرد تجهیرات، توجه به ایمنی آنها ضروری است و باید استاندارد سازی 32 جایگاه سوخت گاز استان بوشهرلحاظ شود.
 
رستمی با اشاره به اینکه استاندارد سازی جایگاه های عرضه ی سوخت CNG از ضروریات است، تصریح کرد: بی توجهی به استاندارد سازی جایگاه‌های عرضه سوخت تبعات و آثار مخربی درپی دارد.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تمامی جایگاه در استان فعال و در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند، تاکید کرد: دستگاه های مربوطه نظیر شرکت گاز، اداره کل استاندارد و شهرداری‌ها باید با همکاری یکدیگر در راستای ایمن سازی جایگاه‌های سوخت در استان بوشهر و آموزش لازم به جایگاه‌داران و عموم جامعه برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: باید کلیه پرسنل جایگاه  دار نحوه استفاده از سیستم ایمنی و تجهیزات اطفائی تعبیه شده در جایگاه را آموزش دیده و آشنایی کامل داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر