چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۲۶۰
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر گردشگر در نوروز امسال از سد رئیسعلی دلواری در استان بوشهر دیدن کردند.

سد رئیسعلی دلواری

به گزارش فکرشهر از مهر، با وجود نامساعد بودن آب و هوای استان بوشهر در نوروز امسال و ناپایداری شرایط جوی، به‌ویژه بارش‌های مکرر که از حد میانگین سالانه نیز گذشت، سازه‌های آبی استان بوشهر به‌ویژه سد رئیسعلی دلواری و طبیعت سرسبز اطراف این سد یکی از مهمترین نقاط گردشگری مسافران نوروزی بوده است.  

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر اظهار داشت: با توجه به تجارب سال‌های گذشته و تمهیدات اتخاذ شده برای استقبال از مهمانان نوروزی از اواخر اسفندماه سال گذشته، این مجموعه پذیرای بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی قرار گرفت.

حسین باشی‌زادگان آشنایی مسافران با فعالیت‌های شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر با حضور کارشناسان این شرکت در محل این سازه‌ها و نیز فرهنگ‌سازی در خصوص مدیریت مصرف بهینه آب در قالب تهیه و نصب بنرهای نوروزی در سطح استان را از مهمترین برنامه‌های آب منطقه‌ای بوشهر در راستای ارتقای فرهنگ‌سازی و آموزش هموطنان با محوریت صیانت از منابع آب استان دانست.

وی، وجود امکانات امنیتی، رفاهی، بهداشتی و نیز استقرار کارشناسان حوزه حفاظت و بهره برداری به‌عنوان راهنمای مسافران نوروزی را از مجموعه اقدامات صورت گرفته واحد متبوعش برای رفاه حال بازدیدکنندگان دانست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر