چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۳۰۷
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۹

فکرشهر: رئیس شورای شهر خارگ گفت: شهربازی مسقف خارگ علی‌رغم اینکه مصوب شده و فرایند طراحی و برآورد هزینه کار انجام شده ولی تاکنون اجرایی نشده است.

مهدی باقری خارگ

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی باقری اظهار داشت: یکی از پروژه‌هایی که مورد توجه اعضای شورای چهارم خارگ قرار گرفت شهربازی مسقف بود که از مهمترین اولویت‌ها و نیاز های رفاهی خانواده‌ها در جزیره بود و بر همین اساس  در بودجه سال ۹۳ مبلغ شش میلیارد ریال پیش‌بینی شد.

وی افزود: فرایند طراحی و برآورد هزینه کار در همان سال انجام شد و قرار شد این پرو‍ژه به عنوان یکی از اولویت‌های شهرداری در دستور کارهای عمرانی باشد لذا در سال ۹۴ نیز مبلغ ۱۱ میلیارد ریال و در سال ۹۵ نیز مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برای انجام این پروژه مصوب شد که سرجمع اعتبار مصوب آن بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در طی این سه سال بوده است.

باقری ادامه داد: باتوجه به جذب همه اعتبارات جاری و عمرانی پیش‌بینی شده همه سال‌های این دوره شورا و بالطبع تامین اعتبار پیش گفته انتظار می‌رفت که عملیات اجرا و تکمیل این پروژه در این دوره اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: علی‌رغم همه تلاش‌ها و جلسات متعدد با حوزه شهرداری و نیز مصاحبه شهردار در دهه فجر درباره شروع عملیات اجرایی پروژه در تاریخ ۲۴ اسفندماه، تاثیری در شروع عملیات اجرایی این پروژه نداشت تا نوجوانان و کودکان این جزیره همچنان چشم به راه آیندگان و مدیریت شهری بعدی باشند.

 رئیس شورای شهر خارگ بیان کرد: این پروژه از ابعاد مختلف زمانی، اعتباری و مکانی مشکلی نداشته و با توجه به محدودیت‌ها و شرایط جوی جزیره از پروژه‌های اولویت‌داری بوده که در زمان استیضاح شهردار از مطالبات برخی از نمایندگان مردم در شورا بوده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر