چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۵۹۴
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ بر لزوم لزوم حمایت از ورزشکاران این جزیره تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌های ورزشی خارگ بهبود یافته است.

خارگ

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی بعد از ظهر دوشنبه در اولین جلسه کارگروه ورزش جزیره خارگ اظهار داشت: با تشکیل کارگروه ورزش در جزیره خارگ اقدامات خوبی در ساماندهی ورزش صورت گرفته است.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: تحول ویژه در بحث اسپانسرینگ در حوزه ورزش خارگ صورت گرفته و امیدوارم ورزش‌های دیگر هم زیر چتر حمایتی قرار گیرند.

وی افزود: زنجیره اتصال ورزش جزیره خارگ به خارج از این جزیره فراهم شده است و هم اکنون ورزش خارگ از حالت آماتور به حرفه ای تبدیل شده است.

جوانان خارگ شایسته بهترین‌ها هستند

رضایی با بیان اینکه جوانان خارگ شایسته دریافت بهترین امکانات و تجهیزات در حوزه ورزش هستند، افزود: امیدواریم که با همت دولت تدبیر و امید و همراهی مسولان ورزش خارگ را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: همه رشته‌های ورزشی در خارگ پتانسیل حضور در عرصه‌های قهرمانی را دارند و باید حمایت و ساماندهی مناسبی از سوی کارگروه ورزش صورت گیرد.

وی گفت: در حوزه زیرساختی هم اقدامات خوبی صورت گرفته است که سالن فجر و امید به ظرفیت‌های ورزشی خارگ اضافه شده است که تیم فوستال و بانوان به‌عنوان راهبر در مجموعه حضور خواهند داشت.

حمایت ویژه از ورزشکاران

رئیس شورای شهر خارگ نیز اظهار داشت: تیم فوتسال جزیره خارگ را با جدیت و تمام توان حمایت کردیم و افتخار می‌کنیم توانستیم قدم مثبتی در حوزه ورزش جزیره خارگ برداریم.

مهدی باقری افزود: شورای شهر خارگ تعهد اخلاقی نسبت به تیم فوتسال خارگ دارد و در حد توان باید به این تیم کمک شود؛ کم و کاستی‌هایی هم در این راه حمایت وجود داشته که ما عذرخواهی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به‌زودی از سوی مجموعه شهرداری و شورا از اعضای تیم فوتسال تقدیر خواهد شد؛ صعود تیم فوتسال به لیگ کشوری نیاز به حمایت همراهی تمامی نهاد و سازمان در جزیره خارگ داریم تا تنها نماینده جزیره خارگ در یک لیگ کشور حضور پیدا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر