چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از هشت هزار و 600 کلاس درس این استان تاکنون دو هزار و 100 کلاس هوشمند شده اند.به گزارش فکرشهر، حبیب فکوری درگفت وگو با ایرنا افزود: این کلاس های هوشمند که 25درصد مجموع کلاس های درس استان بوشهر را شامل می شود با همت اداره کل آموزش و پرورش و همکاری و مشارکت فعال اولیای دانش آموزان هوشمند شده اند.وی اظهارکرد: همچنین برای سال تحصیلی 93-94 نیز 100 کلاس درس جدید هوشمند می شوند.
کد خبر: ۳۲۷۳
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۲

فکرشهر: معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از هشت هزار و 600 کلاس درس این استان تاکنون دو هزار و 100 کلاس هوشمند شده اند.

به گزارش فکرشهر، حبیب فکوری درگفت وگو با ایرنا افزود: این کلاس های هوشمند که 25درصد مجموع کلاس های درس استان بوشهر را شامل می شود با همت اداره کل آموزش و پرورش و همکاری و مشارکت فعال اولیای دانش آموزان هوشمند شده اند.

وی اظهارکرد: همچنین برای سال تحصیلی 93-94 نیز 100 کلاس درس جدید هوشمند می شوند.

فکوری درباره کتاب های درسی دانش آموزان اضافه کرد: امسال کتاب های درس ریاضیات و علوم اجتماعی پایه چهارم ابتدایی تغییر می کند و کتاب تربیت بدنی نیز به این پایه اضافه می شود.

وی بیان کرد: همچنین کل کتاب های پایه هشتم (متوسطه اول) تغییر و کتاب انشا و نگارش نیز به متوسطه اول اضافه می شود.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال دو مدرسه فرهنگیان (خاص فرزندان فرهنگیان) در شهر بوشهر می شود و دو مدرسه معارف (صدرا) در شهرهای کنگان و دلوار و 36مدرسه قرآنی نیز در سال تحصیلی 93-94 در استان بوشهر فعال هستند.

وی یادآورشد: تاکنون 400 نفر معادل 30درصد فرهنگیان این استان برای سال تحصیلی 93 - 94 درخواست انتقال و جابه جایی دارند که کارهای این افراد نیز در دست انجام است.

فکوری گفت: امسال 180هزار و 700 دانش آموز در استان بوشهر اول مهر به کلاس درس می روند که از این تعداد 19هزار و 800دانش آموز به عنوان کلاس اولی هستند.

فکوری افزود: هم اکنون آموزش و پرورش هشت هزار و 600 کلاس درس در قالب دو هزار و 184فضای آموزشی را برای سال تحصیلی جدید در دست آماده سازی دارد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر