پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان از بهر‌ه‌مندی چهار هزار نفر از خدمات بهزیستی دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، علیرضا هوشیار در نشست با شهردار برازجان اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای ارائه خدمات مناسب به افراد تحت حمایت بهزیستی در شهرستان دشتستان صورت گرفته است و تلاش داریم تا این خدمات را توسعه دهیم.وی به ارائه خدمات متنوع به افراد تحت حمایت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سازمان بهزیستی خدمات‌رسانی به معلولان و افراد ناتوان است که از همه توان و ظرفیت در این راه استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۰۱
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان از بهر‌ه‌مندی چهار هزار نفر از خدمات بهزیستی دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا هوشیار در نشست با شهردار برازجان اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای ارائه خدمات مناسب به افراد تحت حمایت بهزیستی در شهرستان دشتستان صورت گرفته است و تلاش داریم تا این خدمات را توسعه دهیم.

وی به ارائه خدمات متنوع به افراد تحت حمایت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سازمان بهزیستی خدمات‌رسانی به معلولان و افراد ناتوان است که از همه توان و ظرفیت در این راه استفاده می‌کنیم.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان از بهر‌ه‌مندی چهارهزار نفر از خدمات بهزیستی دشتستان خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: افزایش کیفیت خدمات به افراد تحت حمایت را در دستور کار داریم و تلاش داریم تا با شناخت مشکلات و معضلات خانوارهای تحت پوشش در زمینه رفع این مشکلات گام برداریم.

مناسب‌سازی معابر عمومی در دستور کار همه دستگاه‌ها باشد

هوشیار خواستار تلاش همه مسئولان و دستگاه‌ها برای مناسب‌سازی معابر شهری برای عبور و مرور معلولان شد و بیان داشت: نشست‌هایی را با شهرداران مناطق مختلف دشتستان داشته‌ایم و برنامه‌ریزی برای مناسب‌سازی معابر صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: بر اساس ماده 2 قانون جامع حمایت از معلولان و ماده 9 کنوانسیون جهانی حقوق معلولان، در طراحی، تولید و احداث ساختمان‌ها و اماکن عمومی و معابر و وسایل خدماتی باید دسترسی و بهره‌مندی از آنها برای معلولان فراهم شود.

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان تصریح کرد:همه وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی و انقلابی باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر