چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی برای پیشبرد امور وموفقیت درحوزه های کاری از فکر و ایده های نو و منابع انسانی متعهد استفاده کنند.به گزارش فکرشهر، قاسم قائدی در نشست با رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان افزود: تجربه نشان داده که استفاده از ظرفیت های مردمی و افراد مشتاق و علاقه مند به امور فرهنگی و دینی باعث موفقیت دستگاه های دولتی بوده و مسوولان نیز با توجه به این موضوع نباید به امکانات دولتی اکتفا کنند.
کد خبر: ۳۳۰۲
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی برای پیشبرد امور وموفقیت درحوزه های کاری از فکر و ایده های نو و منابع انسانی متعهد استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر، قاسم قائدی در نشست با رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان افزود: تجربه نشان داده که استفاده از ظرفیت های مردمی و افراد مشتاق و علاقه مند به امور فرهنگی و دینی باعث موفقیت دستگاه های دولتی بوده و مسوولان نیز با توجه به این موضوع نباید به امکانات دولتی اکتفا کنند.

وی اظهارکرد: نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی حاکی از هوشمندی بالای معظم له درشناخت آسیب ها و فرصت های کشور است که دراین میان، رسالت مسوولان نهادها و دستگاه های فرهنگی بویژه تبلیغات اسلامی که با بخش مهم و قابل توجهی از فرهنگ سازی جامعه ارتباط نزدیک دارد، بسیار کلیدی و مهم است.

وی با اشاره به خطر شبیخون فرهنگی دشمنان گفت: باید روی مسایل فرهنگی و باورها و اعتقادات نسل جوان کار کنیم که دراین زمینه نیاز است متولیان فرهنگی ازجمله سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه های علمیه مطالعات گسترده ای انجام داده و نتایج و دستاورد کارهای علمی و پژوهشی خود را به مدیران و مسوولان ذی ربط اعلام کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دیلم حجت الاسلام جمالی گفت: فعالیت ها و اقدامات این اداره درحوزه های دینی و فرهنگی از گذشته تاکنون ادامه داشته وازاین پس با جدیت بیشتری دنبال می شود که این امر مستلزم تخصیص اعتبار لازم در حوزه های مرتبط فرهنگی و قرآنی است.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر