پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۲۸۵
سه‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۴

فکرشهر: امام جمعه سیراف گفت: تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی در شهر سیراف توسعه یابد.

سیراف

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمد صادق عاشوری صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان شبکه بهداشت کنگان اظهار داشت: مردم سیراف خواهان شبانه‌روزی کردن مرکز خدمات جامع سلامت هستند و امیدواریم که تمام تجهیزات و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در این مرکز فراهم شود که جوابگوی نیازهای مردم در عرصه بهداشت و سلامت جامعه و شهرستان باشد.

وی اضافه کرد: حفظ سلامت و بهداشت جامعه از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن پرداخته شود و تا زمانی که این مهم برای مردم فراهم نباشد، صحبت کردن از مسائل دیگر بی‌فایده است.

وی خواستار خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم به بهترین شکل ممکن شد و افزود: از زحمات رئیس و پرسنل شبکه بهداشت و درمان که در حال خدمت رسانی به مردم هستند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

رئیس شبکه بهداشت کنگان نیز گزارشی از عملکرد شبکه در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین دستاوردهای این دولت در اجرای طرح تحول نظام سلامت ارائه کرد و با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا به‌ویژه تکمیل و تجهیز ساختمان جدید، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده با عنایت به خداوند و پشتیبانی مسئولین خدمات ارزشمندی را در اختیار مردم عزیز قرار خواهیم داد.

محمد بازیاری ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت سیراف به طور کامل تجهیز و برای ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی به مردم آماده است.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان کنگان نیز با اشاره به تجهیزات مورد نیاز مرکز اورژانس سیراف و اختصاص یک دستگاه آمبولانس با تمام تجهیزات اهدایی از دانشگاه به مرکز سیراف خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر