جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۳۷۰
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری ۷۲۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در استان بوشهر کشف شده که دارای افزایش ۱۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

حیدر عباس زاده

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و شاهد افزایش کشفیات هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های ارزشمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی و تلاش ویژه در این زمینه، ۷۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان بوشهر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به افزایش ۱۳۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل، ادمه داد: ۱۱ باند که مواد مخدر را در اوزان مختلف وارد استان می کردند شناسایی و متلاشی شدند.

وی اضافه کرد: اخیرا یک شبکه  قاچاق مواد مخدر محموله‌ای را در یک خودرو کشنده تریلر از استان‌های شرقی کشور بارگیری و به طرز بسیار ماهرانه ای ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را جاسازی کرده بود که همکاران ما در پلیس مبارزه با موادم خدر بعد از چند هفته اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی این خودرو را شناسایی و در محور ورودی‌ استان متوقف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سردار عباس زاده خاطرنشان کرد: به قاچاقچیان و افرادی که در زمینه تهیه، حمل و فروش مواد مخدر فعالیت می‌کنند به خصوص خرده‌فروشان تاکید می‌کنم نیروی انتظامی به هر شکل ممکن و در هر شرایطی مصمم است با این افراد برخورد جدی داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر