جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۴۸۳
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: کشنده تریلر حامل یک محموله بزرگ لوازم و کالای پزشکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان دیلم شناسایی و توقیف شد.

قاچاق

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ علیرضا رزمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم با اقدامات اطلاعاتی شخصی را که محموله بزرگی شامل انواع کالای پزشکی قاچاق را غیرقانونی وارد کشور و قصد داشت از شهرستان هم‌جوار به مقصد تهران آن را انتقال دهد، شناسایی و زیر نظر گرفتند.

وی تصریح کرد: با تلاش گسترده و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، کشنده تریلر مورد نظر در ورودی شهر دیلم رویت و پس از انجام مراقبت‌های صورت گرفته در یک فرصت مناسب توسط ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید موسوی متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پس از توقف خودرو، راننده بیان داشته که حامل آینه‌های معمولی ترخیصی از گمرک است که به همین منظور ماموران در بازدید از مدارک محموله متوجه تناقض بار و مدارک کالای مذکور می‌شوند و نسبت به انتقال خودرو به مقر انتظامی اقدام کردند.

رزمی با اشاره به اینکه این محموله ۲۰ میلیارد ریالی شامل انواع عینک‌های طبی خارجی، انواع لنز و عدسی طبی، ذره بین و تب سنج و ... بوده عنوان داشت: راننده متخلف به همراه محموله برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر