جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: راس ساعت یک بامداد مورخه ی 1/4/93 به علت حادثه در تابلوی برق پست MV ، قسمتی از تاسیسات برق این کارخانه دچار آتش سوزی گردید.به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی کارخانه سیمان کنگان، با توجه به احتمال گسترش آتش سوزی، بلافاصله با پست های امدادی همجوار تماس گرفته شد و با حضور به موقع آنان و تلاش واحد آتش نشانی کارخانه و همیاری کارکنان دلسوز این واحد بزرگ صنعتی ، آتش سوزی به سرعت مهار و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.
کد خبر: ۳۳۶۰
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۲

فکرشهر: راس ساعت یک بامداد مورخه ی 1/4/93 به علت حادثه در تابلوی برق پست MV ، قسمتی از تاسیسات برق این کارخانه دچار آتش سوزی گردید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی کارخانه سیمان کنگان، با توجه به احتمال گسترش آتش سوزی، بلافاصله با پست های امدادی همجوار تماس گرفته شد و با حضور به موقع آنان و تلاش واحد آتش نشانی کارخانه و همیاری کارکنان دلسوز این واحد بزرگ صنعتی ، آتش سوزی به سرعت مهار و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

بنا به این گزارش خوشبختانه آسیبی به هیچ کدام از افراد وارد نشده و این حادثه تنها خسارت مادی در قسمت تجهیزات پست MV در پی داشته است.

مدیریت و کارکنان کارخانه سیمان کنگان از همکاری و تلاش های فرماندار محترم شهرستان کنگان، شهرداران محترم شهرهای کنگان، بنک و سیراف و آتش نشانی های مربوطه و همچنین واحدهای آتش نشانی فازهای همجوار تقدیر و تشکر می نمایند.

منبع:سوک

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر