دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از تخلف 19 واحد صنفی در دشتستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، محمود احمدی در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان در راستای احقاق حقوق مردم اهتمام جدی دارد.وی افزود: در سال جاری اقدامات مناسبی در راستای مقابله با کم‌فروشان و گران‌فروشان در دشتستان انجام داده‌ایم.مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پرونده تعدادی از واحدهای نانوایی در سطح شهرستان برازجان به جرم کم‌فروشی برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد.
کد خبر: ۳۳۶۶
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۰

فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از تخلف 19 واحد صنفی در دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمود احمدی در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان در راستای احقاق حقوق مردم اهتمام جدی دارد.

وی افزود: در سال جاری اقدامات مناسبی در راستای مقابله با کم‌فروشان و گران‌فروشان در دشتستان انجام داده‌ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پرونده تعدادی از واحدهای نانوایی در سطح شهرستان برازجان به جرم کم‌فروشی برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد.

احمدی از تخلف 19 واحد صنفی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: با پی‌گیری انجام‌شده تعداد 19 واحد صنفی متخلف در دشتستان جریمه و محکوم شدند.

این مسئول با اشاره به جریمه 5 نانوایی متخلف افزود: شعبه با احضار متصدیان نانوایی‌ها و با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده‌ها، تخلف انتسابی به تعداد 5 واحد را محرز تشخیص داده و متخلفان را به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد، آرای صادره اجرا و پرونده‌ها مختومه اعلام شد.

وی از محکومیت تعدادی از واحدهای صنفی در تعزیرات حکومتی دشتستان خبر داد و گفت: گزارش تخلف تعدادی از واحدهای صنفی فعال در سطح شهرستان دشتستان مبنی بر تخلف کم‌فروشی و گران‌فروشی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارسال و پرونده‌های متشکله برای صدور رای به شعبه اول بدوی ارجاع داده شد.

احمدی بیان کرد: شعبه با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده‌ها و احضار متصدیان واحدهای مربوطه و استماع دفاعیات آنها تخلف انتسابی را برای تعداد هفت واحد صنفی محرز تشخیص داده و متصدیان واحدها را به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی یادآور شد: گزارش تخلف تعدادی از واحدهای صنفی فعال در سطح شهر دشتستان مبنی بر تخلف عدم درج قیمت و ارائه فاکتور خرید برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارسال و 7 واحد محکوم و جریمه شدند.

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر