سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: انتخابات شوراها نیز برگزار شد و طبق معمول، در این دوره نیز تخلفات گسترده ای در تمامی نقاط استان، به خصوص در شهرهای مرکز شهرستان ها صورت گرفت؛ تا جایی که مثلا در شهر بوشهر، 70 نفر به نتایج انتخابات اعتراض کرده و بازشماری آراء را خواستار شدند...
کد خبر: ۳۳۷۷۲
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: انتخابات شوراها نیز برگزار شد و طبق معمول، در این دوره نیز تخلفات گسترده ای در تمامی نقاط استان، به خصوص در شهرهای مرکز شهرستان ها صورت گرفت؛ تا جایی که مثلا در شهر بوشهر، 70 نفر به نتایج انتخابات اعتراض کرده و بازشماری آراء را خواستار شدند.

در این میان، رییس هیات نظارت بر انتخابات استان، فرماندار بوشهر را مقصر اصلی مشکلات انتخابات این شهر عنوان کرده و سعادت، عضو هیات نظارت نیز گفته که برای ابطال انتخابات این شهر، آمادگی دارند! امری که در اشکال مختلف برای دیگر شهرهای استان نیز مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر، این اتفاق در دیگر شهرهای استان نیز رخ داده، در دیلم آرا بازشماری شده و حتی گفته می شود جای یکی از اعضا، با عضو علی البدل عوض خواهد شد، در گناوه و جم نیز مردم و کاندیداها شاکی اند و در برازجان، معترضین با حجت الاسلام خدری، رییس هیات نظارت استان نیز دیدار داشته اند و وی نیز قول داده که به شکایات آنان رسیدگی کند.

تخلفات امسال در حدی بوده که امام جمعه برازجان را نیز وادار نموده در خطبه ها به آن بپردازد. وی گفته: «در این دوره از انتخابات شوراها طایفه کشی، قانون شکنی، هنجار شکنی و تبلیغات نادرست و عوام فریبی از اتفاقات خوبی نبود که با کمال تاسف در شهر

برازجان انجام شد و با این قوانین و مقررات موجود شوراها، افراد صالح کمتری به شوراها راه پیدا می کنند و هرکس طایفه اش بیشتر باشد و پول بیشتری داشته باشد به شورا راه پیدا می کند.»

در هر حال، به نظر می رسد رسیدگی به تخلفات در دستور کار قرار گرفته و برخی صندوق ها نیز در شهرهای مختلف در حال بازشماری می باشد و حتی امکان جابجایی افراد عضو با علی البدل، وجود دارد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر