جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۸۴۵
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم پرهیز از روزه‌خواری علنی، گفت: همه باید تلاش کنند که حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

رمضان - کراپ‌شده

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همه باید برای بهره‌مندی از فیوضات این ماه عزیز که ماه خودسازی و تزکیه نفس است بهترین استفاده را ببریم.

وی بیان کرد: شهروندان برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری شامل خوردن، آشامیدن و یا سیگار کشیدن در واحدهای صنفی، اماکن عمومی، معابر عمومی و خودروها و... خودداری کنند.

عباس‌زاده افزود: به منظور ارائه خدمات و رفاه حال مسافرین و افرادی که دارای عذر شرعی هستند متصدیان مراکز بین راهی، پایانه‌ها و فرودگاه‌ها می‌توانند پس از اخذ مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومی و رعایت شئونات اسلامی و استتار مناسب فعالیت کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: رانندگان اعم از وسایل نقلیه عمومی و خصوصی موظف به رعایت ضوابط شرعی بوده و از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری یا ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری هرگونه مراسم جشن و شادمانی در اماکن عمومی در ایام لیالی قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) ممنوع است.

سردار عباس‌زاده بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیکترین یگان انتظامی به پلیس اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای دینی به ویژه عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی، با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مسافران و بیماران و تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در انظار عمومی جدا خودداری کنند. با معدود افرادی که احتمالا به نحو مشهودی هنجارشکنی کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر