سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۳۴۰۸۹
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

 پورکبگانی مدیرعامل ایرانجوان: هر کمکی به ایرانجوان کردند، پشت آن مسائل سیاسی بود/ چرا کمک 200 میلیونی را به حساب باشگاه واریز نکردند؟ 

احمد چاهکوتاهی: آقای مدیرعامل در این 7 ماه کجا بودید؟ دولت وظیفه ندارد به ایرانجوان کمک کند اما حالا که این کار انجام شده ایرادی ندارد از آنها تشکر کنید!

بهروزیان فر مدیرکل ورزش و جوانان استان: پارسال هم 750 میلیون تومان به ایرانجوان کمک شد آنهم سیاسی بود؟! با این وضعیت سهامداران دیگر به این تیم کمک نمیشود

فکرشهر: ایرانجوان بوشهر باز هم مانند فصول گذشته و پیش از آغاز فصل  دچار حواشی جدیدی شده است تا مشخص شود فعلا تصمیمی واحد در این باشگاه بوشهری گرفته نمی شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از فوتبال بوشهر، جعفر پورکبگانی مدیر عامل این باشگاه جمعه شب در یک برنامه زنده با انتقاد از نحوه کمکهای مالی به ایرانجوان را در چند بازی آخر لیگ دسته اول،یک حرکت سیاسی دانست .وی در این باره گفت:کمکهایی که در این چند وقت به تیم شد بیشتر جنبه سیاسی داشت و دوستان دولتی در جریان انتخابات این مباحث را مطرح کردند.مبلغ 200 میلیون تومان به تیم ما کمک شد تا برای دوستان تبلیغ شود،در این میان چهار تماشاگر هم تحت تاثیر قرار گرفتند اما اگر می خواهند حقیقت را بدانند با من صحبت کنند.

مدیر عامل ایرانجوان تصریح کرد:اعضای شورای شهر عنوان کردند ما شاهین شهرداری را تحت پوشش داریم و برای ایرانجوان فکر دیگری کنند.برای شاهین 3 میلیارد تومان در لیگ دو هزینه شود ،آنوقت برای ایرانجوان در لیگ دسته اول 200 میلیون کمک شود؟شک نکنید پشت این کمک 200 میلیونی برد تبلیغاتی مطرح بوده است.حالا دوستان شعار میدهند که می خواهند مشکل ایرانجوان را حل میکنند.من دست روی دست میگذارم و حرفی نمیزنم تا ببینم آقایان چگونه می خواهند مشکل تیم ما را حل کنند!می خواهم ببینم چگونه سهام را انتقال می دهند و مشکل ایرانجوان را حل میکنند،اگر حل کردند که من اشتباه کار کرده ام اما اگر حل نشد مشخض می شود دوستان چگونه فکر کرده اند و شعار داده اند. امسال بنده قصد ورود ندارم و یک تعدادی هوادار هستند که انگار می توانند تیمداری کنند،ایرادی ندارد وارد شوند و تیمداری نمایند.

احمد بهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این باره گفت:بر خلاف صحبتهای پورکبگانی باید بگویم اگر ایرانجوان امسال در لیگ دسته اول ماندگار شده به لطف همین کمکهای دولتی بوده است.سال گذشته که 750 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به این تیم کمک شده باز هم کمکهای سیاسی بود؟ فصل گذشته در دفتر استاندار جلسه ای برگزار شد تا تکلیف سهامداران مشخص شود .30 نفر سهامها را بین خودشان تقسیم کرده اند اما مردم از آقای دکتر سالاری انتظار داشتند تا این 30 نفر سهامدار به 9 نفر تقلیل یابد اما اقای پورکبگانی در آن جلسه حضور نیافت.

بعد از صحبتهای مدیر کل ورزش و جوانان استان ،پورکبگانی درصدد پاسخگویی بر آمد و گفت:در هر جلسه ای که شما بگویید با حضور رسانه ها حضور پیدا می کنم تا ببینم چه راهکاری برای این مورد دارید! فصل گذشته 750 میلیون تومان به ایرانجوان کمک شده که هر وقت خواستید حساب و کتابها را نشان می دهم تا مشخص شود چگونه این پول هزینه شده است اما این 200 میلیون تومان امسال اگر برای کمک به باشگاه بوده است چرا به حساب تیم واریز نشده است؟مگر تیم مدیر ندارد؟ چرا به حساب شخص وارد شده است؟آقای بهروزیان فرد شما مدیر بوده اید من هم مدیر بوده ام و اگر پولی به تیم کمک شده باید سند بخورد .قصد کمک داشته اند باید پول به حساب باشگاه واریز می شد نه یک شخص...

مدیر عامل ایرانجوان ادامه داد:بعد از باخت شاهین در پلی آف یک کار بسیار بد صورت گرفت که از نظر من هم پسندیده نیست اما ببینید برخی دوستان چکار کردند تا خود را هم وزن این بنده خدا نمودند تا کار به اینجا کشیده شود.

در این میان احمد چاهکوتاهی همان هوادار ایرانجوان بوشهر که در چند ماه گذشته به عنوان یکی از حامیان این تیم نامش مطرح شده و مبلغ 200 میلیون تومان استانداری با رایزنی وی به بازیکنان رسیده بود و به نظر میرسید فرد مورد مخاطب جعفر پورکبگانی باشد روی خط امد تا وی هم حرفهای جالبی داشته باشد:باید واقعیت را به مردم بگویم.بنده حرفهایم را میزنم تا مشخص شود ماجرا چیست! جناب پورکبگانی هواداران به نحوه مدیریت شما انتقاد دارند،شما در این هفت ماه کجا بودید؟یکی از بازیکنان را روی خط بیاورید و بگوید آخرین بار شما را کی در کنار تیم دیده است؟بله 200 میلیون تومان به تیم تزریق شده اما این بار پول به بازیکنان پرداخت شده است.چرا نمیگویید از همین پول کمکی دولت حدود 40/50 میلیون تومان بدهی شما و دوستانتان نیز پرداخت شده است.

این چهره فوتبالی ادامه داد:  چرا به مردم همه چیز را شفاف نمیگویید،از صد میلیون تومان ابتدایی هزینه سفر به رشت و بدهی بازیکنان پرداخت شد و 100 میلیون تومان دوم نیز صورت حساب آن مشخص است.اگر منظورتان از هوادار من هستم ،بله من پیدا شدم،مگر فصل گذشته علی وزیری کمک نکرد.شما دوست داشتید اگر پولی به تیم کمک شود اول بدهی های خودتان پرداخت شود پس بازیکنی که 8 ماه برای تیم عرق ریخته چه گناهی کرده که با بیست الی سی درصد دریافتی باید فصل را به اتمام برساند!

چاهکوتاهی تصریح کرد:دوستان کمر به نابودی ایرانجوان بسته اند،این سهامداری و بازیهای چند سال اخیر  مردم را خسته کرده است.مگر دولت وظیفه دارد به تیم ایرانجوان کمک کند؟حالا که کمک کرده به جای تقدیر از انها باید همه حمایتها را سیاسی دانست؟به نظرم مشکل دوستان با نامهاست که این برای آنها اندکی گران تمام شده.

مدیر عامل ایرانجوان در پاسخ به صحبتهای چاهکوتاهی گفت:یعنی به نظر شما باید هر کس پول آورد خودش آن را پرداخت کند؟یعنی باشگاه نباید نظم داشته باشد؟پول البسه های تیم را چه کسی داده است؟اسپانسر لباس باشگاه را چه کسی اورد؟یعنی اگر مدیر عامل باشگاه به هر دلیلی نتوانست سه ماه کنار تیم باشد،باید هر کس ساز خودش را بزند؟من هیچ وقت نگفتم دوستان پول را به منزل خود برده اند ،فقط گفتم اگر پولی تزریق شد باید از طریق قانونی و باشگاه به تیم تزریق می گردید.دوستان می گویند من 7 ماه نبوده ام،تاریخ جلسه مشخص است.هر چه آقایان می گویند درست،از فردا بیایند باشگاه را تحویل بگیرند من حرفی ندارم.سه سال است غیر از آقای چاهکوتاهی هیچ کدام از آقایان را نمیبینم.مانعی ندارد من کنار می روم تا دوستان تیمداری کنند.

احمد چاهکوتاهی در این باره گفت:شفاف بگویم باشگاه ایرانجوان ملک و میراث هیچ کس نیست،من ادعایی ندارم تنها به عنوان هوادار که دلم سوخته و شرایط بچه ها را درک کردم ،در این مدت کمک کردم و همین جا اعلام میکنم اگر در این باشگاه شمش طلا هم باشد من نه مدیریت می خواهم نه سهام!

در پایان این مناظره داغ بهروزیان فر مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:هر قدمی برای این باشگاه قرار شد انجام شود ،دوستان گفتند اینها سیاسی است ولی به هیج عنوان چنین نبوده است.همین آقای چاهکوتاهی در این مدت من نظاره گر بودم که چه دوندگی هایی داشت انهم بدون چشمداشت.اگر همین کمکهای دولتی نبود حالا ایرانجوان در لیگ یک حضور نداشت اما همینجا اعلام میکنم با این وضعیت سهامداری و مالکیت دیگر به ایرانجوان کمک نمیشود تا تکلیف تیم روشن شود.این تیم هوادار دارد و باید به انها احترام گذاشت. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر