جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۱۲۶
سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ بوشهر از مشارکت بیش از ۷۲۹ حامی در طرح‌های اکرام و محسنین خبر داد.

طرح اکرام ایتام - کراپ‌شده

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدنیا صبح سه‌شنبه در جمع مددجویان اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین سال ۱۳۷۸ از سوی کمیته امداد اجرایی شده است که دارای اهمیت بسیار بالایی در خدمات دهی به مددجویان است.

وی اضافه کرد: در این طرح خیران می‌توانند فرزندان و خانواده‌هایی که از نعمت پدر محروم هستند یا به دلیل بیماری، کهولت، ازکار افتادگی پدر توان اداره زندگی خود را ندارند را مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهند.

محمدنیا بیان داشت: تقویت و همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان و ایتام، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار و رعایت عزت نفس و حفظ کرامت انسانی ایتام و خانواده های آنان را از جمله اهداف این نهاد برای اجرایی کردن طرح اکرام است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ بوشهر ادامه داد: هم اکنون ۷۲۹ نفر حامی از ۴۶۳ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

وی افزود: حامیان و خیران نیکوکار همواره یاری‌رسان و همراه کمیته امداد برای برطرف کردن مشکلات ایتام و محسنین در زمینه‌های مختلف هستند.

محمدنیا خاطرنشان کرد: حامیان طی سال گذشته بالغ برشش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و جنسی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند و تمامی کمک‌های مردمی در اسرع وقت و بر اساس اولویت نیازهای خانواده‌های تحت پوشش در بین آنان توزیع شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر