جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر از برگزاری جشن گلریزان در 24 شهر استان بوشهر در ماه مبارک رمضان خبر دادبه گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی در نشست ستاد دیه شهرستان دشتی اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای تقویت روحیه دینی و مذهبی زندانیان در سطح استان انجام شده است.وی با بیان اینکه زندانیان از مهارت‌های آموزشی مختلف بهره‌مند می‌شوند، گفت: این اقدام موجب می‌شود تا ارتکاب جرائم از سوی مجرمین پس از آزادی به نحو قابل ملاحظه‌ای تقلیل یابد.
کد خبر: ۳۴۲۴
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۹

فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر از برگزاری جشن گلریزان در 24 شهر استان بوشهر در ماه مبارک رمضان خبر داد

به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی در نشست ستاد دیه شهرستان دشتی اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای تقویت روحیه دینی و مذهبی زندانیان در سطح استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه زندانیان از مهارت‌های آموزشی مختلف بهره‌مند می‌شوند، گفت: این اقدام موجب می‌شود تا ارتکاب جرائم از سوی مجرمین پس از آزادی به نحو قابل ملاحظه‌ای تقلیل یابد.

موسوی ادامه داد: سال گذشته از مجموع 225 زندانی جرائم غیر عمد 116 نفر از آنها  با 149میلیارد ریال  با جلب رضایت شاکیان،  تسهیلات قرض الحسنه و کمک‌های خیرین و مردمی آزاد شدند و به آغوش جامعه بازگشتند.

وی از تلاش ستاد دیه برای آزادی 109 زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر خبر داد و افزود: برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر 140 میلیارد ریال نیاز داریم که امیدواریم بتوانیم آزادی این زندانیان را فراهم کنیم.

موسوی بیان کرد: تاکنون تلاش‌های بسیار زیادی به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان بوشهر صورت گرفته است و در همین راستا نیز جلسات متعددی با مدیران کل شیلات و بیمه تشکیل شده است.

وی یاد آورشد: از مجموع  109 نفر زندانی جرائم غیرعمد 16 نفر از آنها در زندان خورموج که 9 نفر ساکن شهرستان دشتی هستند و برای آزادی آنها نیاز به مبلغ 7 میلیارد و 200 میلیون ریال داریم.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر یادآور شد: سال گذشته در دشتی 14 نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند که عمده این جرائم در زمینه‌های مالی، مهریه و دیه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز جشن گلریزان در 24 شهر استان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان دشتی نیز ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری جشن گلریزان در شهرهای خورموج و کاکی اظهار داشت: کمک به هم نوع از بسیاری نابسامانی‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند.

غلامرضا مهرجو با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد دیه افزود: هدف از تشکیل این ستاد کمک به محکومین مالی که ناخواسته و بر اثر حادثه‌ای در زندان بسر می‌برند و قادر به پرداخت دیه نیستند، است.

وی افزود: با توجه به روحیاتی که در بین مردم و خیرین شهرستان دشتی وجود دارد سال جاری نیز همچون سال گذشته این همکاری ادامه خواهد یافت و دراین راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مهرجو گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق زمینه حضور مشارکت حداکثری مردم در این امر خدا پسندانه فراهم کنیم.
منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر