جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۳۷۲
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: فرماندار دشتی با بیان اینکه طرح‌های آبزی پروری در حاشیه رودخانه مند این شهرستان اجرا می‌شود، بر ضرورت رفع موانع اجرای این طرح‌ها تاکید کرد.

فرماندار دشتی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: اجرای چنین طرح‌هایی اشتغال‌زایی خوبی در سطح شهرستان در پی خواهد داشت.

وی افزود: عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش کشاورزی در این مدت خوب و چشمگیر بوده و شاهد تحول خوبی در این بخش در سطح کشور و به تبع آن شهرستان دشتی هستیم.

مهرجو ادامه داد: همه مسئولان استان بوشهر تلاش دارند مشکلات و عقب ماندگی‌های گذشته در حوزه کشاورزی رفع کنند و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این شهرستان دومین قطب کشاورزی استان بوشهر محسوب می‌شود بیشتر مردم به شغل کشاورزی مشغول هستند که نیازمند توجه جدی به این بخش است.

مهرجو با تاکید بر اینکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود از اشتغال بخش کشاورزی دشتی صیانت شود، گفت: امسال تلاش داریم در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار خوبی به این بخش اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه صندوق خرد زنان شهرستان نقش بسزایی در اشتغال دارد، بر ضرورت تشکیل این صندوق در سطح شهرستان  تاکید کرد.

مهرجو یادآور شد: در سال جاری نیز با عنایت استاندار بوشهر اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص داده شده که می طلبد هر چه زودتر این صندوق در شهرستان تشکیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر