سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۴۳۴
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تقویت روحیه همبستگی و اتحاد در بین اقشار مختلف مردم در جامعه اسلامی از برکات ماه مبارک رمضان است.

محمد تقی صفری

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار محمدتقی صفری چهارشنبه‌شب در مراسم ضیافت افطاری خانواده کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: در ماه رمضان ماه قرار داریم و باید از فرصت این ماه عزیز به خوبی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به آموزه‌های انسان‌ساز قرآنی، خاطرنشان کرد: در این ماه مبارک، برکت و رحمت و مغفرت الهی نصیب روزه‌داران می‌شود و هر عمل نیکویی در این ماه پاداشی چند برابری دارد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: از مهمترین برکات این ماه می‌توان به تقویت روحیه همبستگی و اتحاد در بین اقشار مختلف مردم در جامعه اسلامی اشاره کرد و باید در مسیر اتحاد حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان درهای رحمت و مغفرت خود را بر روی بندگان گشوده می‌شود، اضافه کرد: دشمن جوانان و بنیان خانواده‌های ما را با هزینه‌های هنگفت مورد تهاجم فرهنگی قرار داده است و باید مراقب هجمه‌های فرهنگی دشمن باشیم.

صفری با اشاره به اینکه دشمنان کانون خانواده‌های ایرانی را با استفاده از ابزار ماهواره و شبکه‌های اجتماعی مورد تهاجم قرار داده‌اند، ادامه داد: بی‌حجابی علاوه بر رواج بی‌بند و باری در جامعه، کانون خانواده‌ها را در خطر فروپاشی می‌اندازد.

وی بر لزوم مهندسی معکوس برنامه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: در پیشگیری و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن باید با تعامل، همفکری و مشارکت حرکت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر