جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۴۸۰
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بروز پدیده گردوخاک در استان بوشهر خبر داد و گفت: خلیج فارس مواج و متلاطم است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نادر شفیع خدایی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تداوم وزش جریانات طی امروز و روزهای آینده به خصوص در ساعاتی از ظهر تا شب است.

وی اضافه کرد: خلیج فارس طی این مدت به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود و همچنین به دلیل وزش باد بروز پدیده گرد و خاک در برخی نقاط دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک خواهد بود.

وی افزود: جهت باد نیز غالبا شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات تا ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

شفیع خدایی بیان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا در استان بوشهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود و در برخی ساعات ارتفاع موج دریا تا ۱۸۰سانتیمتر نیز می‌رسد.

وی گفت: فردا زمان مد اول دریا ساعت سه و ۳۹ دقیقه بامداد، جزر اول دریا هفت و ۳۴ دقیقه، مد دوم دریا ساعت ۱۳ و ۲۶ دقیقه و جزر دوم ساعت ۲۱ و ۱۱ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر