چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۵۰۲
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: 60 درصد از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر در سال گذشته اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سعید زرین فر روز شنبه در نشست با برخی از فعالان بنگاه های اقتصادی استان بوشهر افزود: کارگروه یاد شده در سال گذشته با هدف تهسیل در روند بنگاه های تولیدی یکهزار مصوبه تصویب کرد

وی بیان کرد: از این شمار مصوبه 60 درصد آنها اجرایی شده که این روند اجرایی شدن برای سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

زرین فر افزود: رویکرد دولت تعامل با بخش خصوصی برای برطرف کردن مشکلات و موانع آنها در راه تولید است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر برگزار شده که در قالب آن فعالان بنگاه های تولیدی مشکلات متعددی را مطرح کرده اند.

زرین فر یادآور شد: در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر مقرر شده مشکلات بانکی و مالیاتی فعالان اقتصادی در کارگروه هایی بصورت مجزا مورد بررسی قرار گیرد.

یکی از فعالان اقتصادی استان بوشهر گفت: باید دادگاه ویژه رسیدگی به تخلف های مالیاتی و فعالان اقتصادی ایجاد شود که در صورت تحقق این مهم بسیاری از مشکلات فعالان اقتصادی از میان برداشته می شود.

خسرو کردی یادآور شد: در ارتباط با موضوع ارزش افزوده در مناطق ویژه اقتصادی نیز هنوز مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با درایت مسئولان استان بوشهر حل شود.

وی در ارتباط با بدهی مالیاتی گفت: این بدهی ها مطابق قانون باید در 12 قسط پرداخت شود ولی با این وجود تقسیط آن برای سه ماه صورت می گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر