چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:
کد خبر: ۳۴۶۸۴
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۰

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای استان بوشهر را اعلام کرد.

روز جهانی قدس

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نصرالله شفیعی اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده و پرشور مردم همیشه‌درصحنه استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۳۸ شهر استان بوشهر، خاطرنشان کرد: در شهر بوشهر مراسم راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ صبح از بانک صادرات در خیابان امام خمینی(ره) تا مصلی برگزار می‌شود و سخنران این مراسم دکتر کبگانیان عضو شورای انقلاب فرهنگی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: لازم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرها و روستاهای استان انجام شده است و شاهد برگزاری مراسم باکیفیتی در همه نقاط استان خواهیم بود.

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده راهپیمایی در شهرهایی که نماز جمعه برپا می‌شود قبل از برگزاری آیین عبادی سیاسی و روستاها پیش از ظهر با حضور مردم روزه‌دار این استان برگزار می‌شود.

شفیعی خواستار حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد و ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس نمایش اتحاد امت اسلامی، ترویج فرهنگ مقاومت و انتفاضه در جوامع اسلامی و معرفی جنایت‌های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس  است.

زمان و مکان و سخنران برنامه راهپیمایی روز جهانی قدس در نقاط مختلف استان بوشهر به صورت زیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر