سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: بانوان کارآفرین بوشهر نقش بسزایی در چرخه اقتصادی استان دارند.به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی ظهر شنبه در نشست با بانوان کارافرین استان بوشهر اظهار داشت: کارآفرینی به معنی تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و بهره وری مناسب از منابع است.وی افزود: بانوان کارآفرین همیشه توانسته اند با توانایی‌ها و برنامه ریزی‌های خوبی که دارند بر مشکلات و موانع غلبه کنند و به موفقیت های مهمی دست یابند.
کد خبر: ۳۴۸۲
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۴

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: بانوان کارآفرین بوشهر نقش بسزایی در چرخه اقتصادی استان دارند.

به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی ظهر شنبه در نشست با بانوان کارافرین استان بوشهر اظهار داشت: کارآفرینی به معنی تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و بهره وری مناسب از منابع است.

وی افزود: بانوان کارآفرین همیشه توانسته اند با توانایی‌ها و برنامه ریزی‌های خوبی که دارند بر مشکلات و موانع غلبه کنند و به موفقیت های مهمی دست یابند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به اینکه در طول تاریخ نگاه به زن همواره نگاهی ترحم آمیز و از جنس ضعیف بوده است، تصریح کرد: اما در سال های اخیر زنان موفق شده اند با تلاش برای بدست آوردن حقوق حقه خود این نگرش را تغییر دهند.

بانوان کارآفرین استان بوشهر از بینش بالایی برخوردار هستند

دهقانی در ادامه تصریح کرد: بانوان کارآفرین استان بوشهر از بینش بالایی برخوردار هستند که در مقام عمل توانسته اند توانایی های خود را اثبات کنند.

وی ادامه داد: بانوان کارآفرین استان موفق شدند تاکنون در کنار مشکلات موجود در زمینه توسعه استان بوشهر نقش بسزایی ایفا کنند و در چرخه اقتصادی استان نقش پررنگی دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اذعان کرد: بانوان ایرانی در زیر سایه انقلاب اسلامی و ارزشی که اسلام به آنان داده، توانسته اند در تمامی عرصه گام های موثری بردارند و همیشه در جامعه مثمر ثمر باشند و بانوان کارآفرین استان بوشهر نیز از جمله همین زنان هستند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر