سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۳۰۸
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: یادواره شهدای تخریب استان بوشهر در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر صبح چهارشنبه در یادواره شهدای تخریب استان بوشهر در تیپ پیاده امام صادق(ع) اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز ملت ایران در گفتمان جهانی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای این انقلاب است.

سردار محمدتقی صفری با تاکید بر اینکه شهید مقام والایی دارد و خانواده شهدا حافظان خون پاک شهدا و ادامه دهندگان راه آنها هستند، افزود: امروز به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی محفوظ مانده و به عنوان سرمشق و چراغ راه برای مسلمانان جهان در آمده است.

وی ادامه راه شهدا را حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروزه مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان انقلاب اسلامی از وظایف ما است که به منظور مقابله با این تهدیدها باید مجهز به فرهنگ ایثار و شهادت، باشیم.

صفری با بیان اینکه شهدا بر عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند استوار ایستادند، افزود: مسیر مبارزه با استکبار با قوت همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: ایجاد هراس در دل دشمن برای نفوذ، پایداری دین، حفظ آرمان‌های امام(ره) و انقلاب از دیگر اهدافی است که این شهدای والا مقام در راه آن جان خود را نثار کردند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: همه ما باید احساسشان نسبت به حفظ این کشور و آرمان‌های انقلاب مانند شهدا باشد.

وی ادامه داد: اکنون دشمن برای نفوذ از روش‌های مختلفی بخصوص در حوزه نرم استفاده می‌کند و قصد دارد غیرت دینی را از درون جوانان ما بخشکاند اما نباید نسبت به این تهدیدها بی‌تفاوت باشیم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شهدا این غیرت را داشتند و همین امر باعث شد حتی یک وجب از خاک این میهن اسلامی جدا نشود و اکنون نیز باید این مسیر توسط جوانان ما تداوم یابد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر