چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۳۰۹
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: فرماندار جم از احداث خانه جوان انارستان خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای تکمیل فاز اول مجتمع فرهنگی هنری ریز اختصاص می یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فتح الله نوروزی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش ریز با بیان اینکه تحقق مطالبات مردم در بخش ریز را با جدیت دنبال می کنیم، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری ریز یکی از مطالبات مهم جوانان و اهالی فرهنگ و هنر این بخش است که تلاش می‌کنیم در سال جاری و با اختصاص اعتبار، فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: اعتبار لازم برای احداث خانه جوان انارستان نیز اختصاص یافته و امیدواریم این پروژه مهم حوزه جوانان نیز به زودی کلنگ زنی شود.

نوروزی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه ورزش تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی شهر ریز در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و اعتباری نیز برای بهبود وضعیت سالن ورزشی شهر انارستان در سال جاری اختصاص می‌یابد.

نوروزی در بازدید از پارک گلریز شهر ریز با تقدیر از عملکرد شورای شهر و شهرداری در اجرای مطلوب این پروژه اظهار داشت: امیدواریم با تلاش پیگیر مدیریت شهری ریز شاهد تکمیل فاز اول این پارک زیبا در هفته دولت باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم در بازدید از جانمایی احداث مخازن آب شهری ریز و انارستان بیان داشت: عملیات این دو پروژه مهم آبی بخش ریز به‌زودی آغاز می‌شود و در سال جاری نیز اعتبار تکمیلی این دو پروژه اختصاص می‌یابد.

وی اضافه کرد: در راستای تامین هر چه مطلوب‌تر آب شرب شهروندان شهر جم، اجرای مخزن ذخیره آب این شهر نیز در دستور کار قرار دارد.

نوروزی تصریح کرد: اجرای این مخزن نقش مهمی در رعایت الزامات پدافند غیر عامل دارد و تلاش می‌کنیم هم راستا با تکمیل طرح بزرگ آبرسانی جم این مهم نیز اجرا شود.

فرماندار جم از انجام مناقصه اجرای آسفالت ۱۰ کیلومتر از پروژه راه ریز به سرچشمه خبر داد و گفت: مناقصه آسفالت در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریعتر شاهد تکمیل این فاز باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر