چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۳۹۹
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: معاون اول رئیس جمهور اعلام کرده طرح ساماندهی کالای همراه ملوان چهارشنبه در هیات دولت مطرح می‌شود.

http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1396/4/25/1178523_342.jpg

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگوی تلفنی با بخش خبری 20:45 شنبه شبکه استانی سیمای بوشهر، افزود: در نشست نمایندگان مردم استان در مجلس و استاندار بوشهر با معاون اول رئیس جمهور که عصر شنبه برگزار شد، آقای جهانگیری قول داد موضوع ساماندهی کالای همراه ملوان یا ته لنجی چهارشنبه در جلسه هیات دولت مطرح شود.

وی راه آهن بوشهر- شیراز را دیگر موردی عنوان کرد که در جلسه با معاون اول رئیس جمهور مطرح شد.

خدری گفت: جهانگیری با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح قول داد موضوع در جلسه شورای اقتصاد مطرح و فاینانس خارجی آن مشخص شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، مشخص شدن سهم استان از سد چمشیر را دیگر موضوع مطرح شده در نشست دیروز دانست و بیان کرد: بنابرآنچه که سال 92 تصویب شد قرار بود 510 میلیون مترمکعب آب از این سد برای آبیاری 37 هزار هکتار اراضی لیراوی و حیات داوود اختصاص یابد اما در سفر سال گذشته وزیر نیرو به خوزستان این سهم صفر شد، حالا موضوع را با آقای جهانگیری مطرح کردیم که قول داد از وزارت نیرو پیگیری کند.

خدری چهارمین و آخرین موضوع مطرح شده را مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت عنوان و بیان کرد: از معاون اول خواستیم که وزارت نفت خدمات و کالای مورد نیاز خود را از استان بوشهر تامین کند تا مردم این استان از میزبانی صنایع نفت و گاز نفعی عایدشان شود و کسب‌وکارشان رونق بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر