جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خاطرنشان کرد: میزان برخورد با پرونده های قاچاق در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 600 درصد افزایش یافته است.به گزارش فکرشهر، محمود احمدی در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در تمام سال، ماهی به عظمت ماه پربرکت رمضان نیست، زیرا ماهی است که خداوند آن را برای اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریت، یعنی قرآن مجید برگزیده است.
کد خبر: ۳۵۴۱
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۲

فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خاطرنشان کرد: میزان برخورد با پرونده های قاچاق در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 600 درصد افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر، محمود احمدی در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در تمام سال، ماهی به عظمت ماه پربرکت رمضان نیست، زیرا ماهی است که خداوند آن را برای اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریت، یعنی قرآن مجید برگزیده است.

وی افزود: این ماه در روایات اسلامی ماه خدا و میهمانی امت پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر تصریح کرد: در بخش تعزیرات حکومتی استان بوشهر در بحث رسیدگی به پرونده های صنفی و قاچاق به‌صورت ماهانه 100 درصد پرونده ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

احمدی گفت: میانگین رسیدگی و صدور اجرای احکام در تعزیرات حکومتی 20 روز است که در استان بوشهر مدت هفت روز صورت می پذیرد.

 400 هزار لیتر سوخت قاچاق به شبکه توزیع دولت بازگشت

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته به 180 پرونده قاچاق سوخت در استان بوشهر رسیدگی شد، عنوان کرد: اکنون در سه ماهه اول سال 93 تعداد 127 پرونده قاچاق در استان واصله شده که 119 پرونده آن رسیدگی شده است.

محمود احمدی خاطرنشان کرد: همچنین در سه ماهه اول سال 93 تعداد دو هزار 446 پرونده وارده به تعزیرات حکومتی استان بوشهر داشته ایم که همه آن ها مورد رسیدگی قرار گرفته اند و میزان محکومیت در استان سه میلیارد 142 میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: در سه ماهه اول امسال در استان بوشهر حدود 400 هزار لیتر سوخت قاچاق به شبکه توزیع دولت بازگشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خاطرنشان کرد: میزان برخورد با پرونده های قاچاق در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 600 درصد افزایش یافته است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر