جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۴۸۱
سه‌شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: معاینات نوآموزان اتباع خارجی غیر مجاز در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتستان انجام می شود.

دندانپزشکی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین دارابی بعد از ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از معاینات نوآموزان اظهار داشت: نوآموزان بدو ورود به دبستان اتباع خارجی فاقد مدارک هویتی، اقامتی در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مراقبت می شوند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای برنامه مراقبت سلامت، نوآموزان بدو ورود به دبستان اتباع خارجی فاقد مدارک هویتی، اقامتی (غیر مجاز) معاینات و مراقبت‌های بهداشتی  را در مراکز خدمات جامع سلامت دریافت می‌کنند.

مسئول واحد سلامت نوجوانان ،جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز بیان کرد: به منظور اجرای برنامه به‌صورت متمرکز و عدم سردرگمی مراجعه‌کنندگان در شهرستان دشتستان، شش مرکز خدمات جامع سلامت مجری این برنامه معرفی شده‌اند.

زهره چمنکار افزود: اولیای این نوآموزان با در دست داشتن معرفی‌نامه عکس‌دار از دفتر کفالت اتباع خارجی استان به این مراکز مراجعه و فرم مخصوص معاینات این گروه، توسط مراقبین سلامت و پزشک، تکمیل و واکسیناسیون آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: فرم تایید شده معاینات و مراقبتها جهت تحویل به مدرسه ،به ولی دانش آموز داده می شود و یک فرم آن جهت ثبت در سامانه الکترونیکی به دفتر اداره کفالت استان ارسال می گردد.

مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: دانش آموزان بندر گناوه و دیلم نیز معاینات آنها در دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانکاره و دهداران انجام می‌شود.

وی گفت: در این برنامه انتظار می رود حدود ۳۰۰ نفر از این گروه دانش آموزان مورد مراقبت و معاینات پزشکی قرار گیرند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر