جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۴۸۹
سه‌شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تداوم گرما و شرجی در استان بوشهر گفت: وقوع رعد و برق همراه با رگبار خفیف باران نیز دور از انتظار نیست.

هواشناسی شرجی گرما

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی، تداوم گرما و شرجی را برای روزهای آینده نیز نشان می‌دهد و انتظار می رود فردا در برخی ساعات سرعت وزش باد جنوبی به طور نسبی افزایش یابد.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل نفوذ جریانات موسمی ناپایدار به بخشهایی از جنوب شرق و شرق استان، احتمال افزایش ناپایداری های جوی و وقوع رعد و برق همراه با رگبار خفیف باران و وزش باد طی ساعات بعدازظهر و شب در این نواحی دور از انتظار نیست.

شفیع‌خدایی بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی و کاهش دید، در ساعاتی از بعد از ظهر و شب همراه با رشد ابر و احتمال رعد و برق و ناپایداری های جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت باد متغیر با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت ارتفاع موج دریا نیز بیان ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر گاهی تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا زمان مد اول دریا ساعت چهار و دو دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱ و پنج دقیقه، مد دوم ساعت ۱۶ و ۱۸ دقیقه و جزر دوم در ساعت ۲۱ و ۴۷ دقیقه خواهد بود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر