جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ئیس اداره تعزیرات حکومتی دشتی گفت: متاسفانه تخلف اخذ اضافه وجه دریافتی از بیماران توسط تعداد اندکی از پزشکان در دشتی شایع شده است.به گزارش فکرشهر، رضا قائدی در گفت‌وگو با فارس از کشف و ضبط سیگار قاچاق به ارزش 330 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۹
دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۵

فکرشهر: ئیس اداره تعزیرات حکومتی دشتی گفت: متاسفانه تخلف اخذ اضافه وجه دریافتی از بیماران توسط تعداد اندکی از پزشکان در دشتی شایع شده است.

به گزارش فکرشهر، رضا قائدی در گفت‌وگو با فارس از کشف و ضبط سیگار قاچاق به ارزش 330 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

قائدی اظهار داشت: با اطلاع ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی و اخذ حکم قضایی دو محموله سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو زانتیا و دیگری در منزل مسکونی در شهر خورموج به ترتیب 250 هزار و 669 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد که در ادامه پرونده برای رسیدگی به این اداره ارسال شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دشتی گفت: ارزش سیگارهای مکشوفه بالغ بر 330 میلیون ریال است که جریمه قضایی با توجه به قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز بعد از رسیدگی نهایی مشخص و اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به آثار زیان‌بار قاچاق این کالا بر اقتصاد کشور و از آن مهمتر بر سلامت مردم با این تخلفات به شدت برخورد و اشد مجازات اتخاذ می‌شود که در این راستا همکاری همه شهروندان موثر و مهم است.

قائدی خاطرنشان کرد: با احترام به پزشکان متعهد و متخصص شهرستان متاسفانه تخلف اخذ اضافه وجه دریافتی از بیماران توسط تعداد اندکی از این پزشکان شایع شده که در این خصوص مردم می‌توانند شکایت خود را به این اداره ارائه کنند تا رسیدگی لازم به‌عمل آید.

وی یادآور شد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از تمام اصناف شهرستان که همواره یار و مددکار ما هستند تقاضا می‌شود که جانب اصناف را مثل همیشه رعایت کنند و به آن دسته افرادی که می‌خواهند از این فرصت سوء استفاده کنند اخطار می‌دهیم که با این‌گونه افراد سودجو برخورد لازم و قانونی به‌عمل خواهد آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر