چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افزایش 70 درصدی پهنای باند اینترنت، در استان خبرداد.به گزارش فکرشهر، علی سملیان گفت: همگام باسیاست های دولت تدبیر و امید و همچنین رویکرد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در چند ماهه اخیر، پهنای باند اینترنت استان بوشهر از STM1 6 به   STM111 افزایش یافت.وی از افزایش پهنای باند اینترانت در ماه های اخیر از 100 مگابیت به STM1 2 خبرداد و گفت: تعداد پورتهای دسترسی اینترنت پر سرعت در استان، 82 هزار پورت است.
کد خبر: ۳۵۷۳
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افزایش 70 درصدی پهنای باند اینترنت، در استان خبرداد.

به گزارش فکرشهر، علی سملیان گفت: همگام باسیاست های دولت تدبیر و امید و همچنین رویکرد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در چند ماهه اخیر، پهنای باند اینترنت استان بوشهر از STM1 6 به   STM111 افزایش یافت.

وی از افزایش پهنای باند اینترانت در ماه های اخیر از 100 مگابیت به STM1 2 خبرداد و گفت: تعداد پورتهای دسترسی اینترنت پر سرعت در استان، 82 هزار پورت است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، ضریب نفوذ تلفن همراه در استان بوشهر را 81 درصد عنوان کرد و ادامه داد: تعداد مشترکین تلفن همراه در استان بالای یک میلیون و دویست هزار نفر هستند.

وی با اشاره به اینکه 480 سایت BTS (موبایل) دراستان وجود دارد، افزود: در این استان، 564 روستا دارای تلفن خانگی هستند.

سملیان در ادامه، تعداد دفاتر ICT روستایی را 170 دفتر عنوان کرد و افزود: تعداد 85 دفتر پیشخوان دولت شهری در این استان در خدمت همشهریان استانی است.

وی اظهار کرد: مدیریت شعب خدمات پست بانک استان بوشهر نیز،در ارزیابی کشوری به عنوان شعبه نمونه در سطح کشور شناخته شدکه این ارزیابی براساس شاخص هایی چون توسعه خدمات در روستاها و افزایش در آمد ICT روستایی انجام گرفت. 

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر