پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران:
کد خبر: ۳۶۲۴۸
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران گفت: داوران ما با تعامل با هیئت فوتبال و انجام تمرینات و مطالعه بیشتر به دنبال ارتقای سطح کیفی خود باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسن کامرانی‌فر اظهار داشت: در ابتدای فعالیت بنده به عنوان رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران با آقایان نجفی(رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر) و زاهدی‌فرد(داور دشتستانی) جلسه‌ای در تهران برگزار کردیم که راهکارهایی برای پیشرفت داوری استان بوشهر مطرح شد و در کنار شایسستگی‌های آقای زاهدی‌فرد، رئیس هیئت فوتبال استان در موفقیت این داور تلاش‌های زیادی داشتند.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال ایران افزود: متاسفانه طی روزهای گذشته پیرامون اختلاف رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر و آقای زاهدی فرد مسائلی توسط  افرادی مطرح شده که خیرخواه فوتبال بوشهر نیستند و این اعمال رفتارها فقط تضعیف شدن فوتبال بوشهر را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان داشت: مسئولان و اهالی استان بوشهر بدانند که افرادی خارج از استان بوشهر با تفرقه انداختن در فوتبال استان قصد تشدید اختلافات دارند و در این بین همه ورزش‌دوستان و به‌ویژه آقای زاهدی‌فرد باید باهوش‌تر عمل کنند و اجازه ندهند این‌گونه رفتارها باعث به حاشیه رفتن شود و این داور شایسته بوشهری هم تابع تصمیمات هیئت فوتبال استانش باشد.

کامرانی‌فر تاکید کرد: جامعه داوری تابع هیئت فوتبال و فدراسیون هستند و به مانند ای‌اف‌سی و فیفا تحت نظر مجموعه مدیریتی فوتبال فعالیت می‌کنند و بهتر است داوران ما نیز با تابعیت و تعامل با هیئت فوتبال و انجام تمرینات و مطالعه بیشتر به دنبال ارتقا سطح کیفی خود باشند.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال ایران اذعان داشت: این تعامل، اتحاد و همدلی داوران و هیئت فوتبال است که می‌تواند شرایط خوبی برای داوری و همچنین فوتیال استان رقم بخورد و اگر غیر از این باشد خود داوران متضرر اصلی خواهند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر