شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۱۱
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۲

فکرشهر: نماینده کنگان، عسلویه، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنوب استان بوشهر قلب تپنده کشور است، گفت: از روز اول جنگیدن را برای گرفتن مطالبات مردم آغاز کردم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سکینه الماسی صبح جمعه در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: حضور در جمع رسانه‌ها چه حامی و چه منتقد را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانم.

وی با تقدیر از تلاش همه رسانه‌های جنوب استان بیان کرد: تمام تلاشم را کرده‌ام که وارد حواشی نشوم و وقتم را برای تحقق تعهداتم به مردم بگذارم.

نماینده کنگان، عسلویه، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنوب استان بوشهر قلب تپنده کشور است، تاکید کرد: ما در جنوب استان بوشهر درد مشترک داریم و این درد را با تمام وجود درک کرده‌ام.

الماسی تصریح کرد: فازهای پارس جنوبی از سال ۷۵ در جنوب استان آغاز شد و با وجود گذشت بیش از دو دهه از عمر پارس جنوبی و بیش از آن از عمر سایر شرکت‌های نفت و گاز هنوز معضل اشتغال جنوب استان حل نشده و اگر امروز مشکل اشتغال ذهنمان را مشغول نکرده بود می‌شد در حوزه زیرساختی ۴ شهرستان را گلستان کرد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها در استان و حتی جنوب استان بوشهر در مقابل دستاوردهای حوزه اشتغال به جای حمایت، موضع گرفتند، گفت: توانستیم با تلاش ماده ۴۷ را در کمیسیون تلفیق برای تثبیت اولویت اشتغال بومی به تصویب برسانیم.

نماینده کنگان، عسلویه، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه‌ها نماینده مجلس را کمک کنند تا بتوانم صدای مردم باشم.

عضو کمیسیون انرژی گفت: برخی سنگ اندازی‌ها را نمی‌توانم بیان کنم؛ وقتی برای مخالفت با استخدام آبدارچی از شمال استان در نفت و گاز جنوب استان، توسط برخی‌ها به عنوان مجرم قلمداد شدم.

وی تاکید کرد: از روز اول کاری‌ام در مجلس، بسته نیازهای جنوب استان را با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به نفت ارایه کردم و توانستم مصوبه نیمی از این مبلغ را برای چهار شهرستان جنوب استان بگیرم.

الماسی بیان داشت: از روز اول جنگیدن را برای گرفتن مطالبات مردم آغاز کردم و امروز خوشحالم که بخشی از مطالبات محقق شده است.

نماینده کنگان، عسلویه، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کار اصلی نماینده در مجلس قانون‌گذاری و نظارت است و نظارت‌ها را در سال دوم نمایندگی با جدیت بیشتر پیگیری کرده و می‌کنم.

وی گفت: آمادگی لازم برای پاسخگویی به رسانه‌ها را دارم، هر چند در سال اول نمایندگی بنا را بر برداشتن چراغ خاموش گام‌ها برای پیگیری مطالبات داشتم و قطعا تعامل با حوزه رسانه جنوب استان افزایش می‌یابد. انتظار دارم رسانه‌ها هم مطالبه‌گری کنند.

الماسی اظهار داشت: برای اولین بار جلوی لیست‌های رانتی برخی‌ها در اشتغال پارس جنوبی را گرفتیم. متاسفانه در گذشته حتی نیروهای جنوب استان را برای مصاحبه‌ها نمی‌پذیرفتند و امروز این فضا تا حد زیادی تغییر کرده است.

وی گفت: برخی مدیران علاقه ای به پیشرفت حوزه انتخابیه ندارند و در واقع باید برای خدمت به مردم در چند جبهه بجنگیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر