جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۱۳
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ابر و وقوع رعد و برق در استان بوشهر طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نادر شفیع خدایی با اشاره به وضعیت جوی استان بوشهر اظهار داشت: مطابق انتظار گرما و شرجی طی امروز و روزهای آینده همچنان ادامه دارد.

 وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی نشان می‌دهد از امروز تا اواخر هفته پیش رو طی ساعاتی از روز به‌ویژه در بعد از ظهر تا شب، ضمن افزایش ابر، وقوع ناپایداری جوی در مناطق شرقی استان دور از انتظار نیست.

شفیع‌خدایی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود این ناپایداری جوی از دوشنبه آینده در آن نواحی تقویت شده و ضمن افزایش ابر، وقوع رعد و برق، رگبار پراکنده باران و در برخی نقاط تند باد لحظه‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و در ساعاتی از بعد از ظهر ناپایداری جوی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: جهت باد متغیر غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعد از ظهر گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر گاهی تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

شفیع‌خدایی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت چهار و ۴۰ دقیقه بامداد ، مد دریا ساعت ۱۰ و ۵۲ دقیقه و جزر دوم ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر