سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۴۱۴
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: معاون پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با تجهیز کارگاه و عملیات گودبرداری، کار احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر آغاز شد.

کلنگ زنی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد آخوندی صبح یکشنبه در حاشیه عملیات اجرایی ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اظهار کرد: توسعه حوزه سلامت به‌عنوان یک اولویت مهم و یکی از مطالبات اصلی مردم در شهرستان دیر محسوب می‌شود که به جد پیگیر عملیاتی شدن آن هستیم که خوشبختانه با همکاری بسیار خوب مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این مسئله در شهرستان دیر محقق شده است.

وی با اشاره به مشکلات ساختمان فعلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با توجه به کمبود فضای فیزیکی ساختمان فعلی و تیپ درمانی آن که سابقاً به همین دلیل احداث‌شده بود لازم دیده شد که فضای جدیدی با مشخصه‌های اداری و پشتیبانی طراحی شود که کمبودهای فیزیکی نیز در آن رفع شود که با پیشنهاد این شبکه بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موافقت و اعتبار لازم برای احداث این پروژه در نظر گرفته شد.

وی گفت: با تجهیز کارگاه و عملیات گودبرداری، کار احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر آغاز و در ایجاد مرحله فندانسیون است.

معاون پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: این ساختمان با زیربنا هزار و ۲۳۹ مترمربع در سه‌طبقه ساخته می‌شود.

وی در خصوص میزان اعتبار موردنیاز برای ساخت آن نیز گفت: برای ساخت این پروژه مبلغ ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده است و امیدواریم در مدت ۱۰ ماه عملیات اجرایی آن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

آخوندی تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه حوزه سلامت شهرستان دیر استفاده می‌کنیم و امیدواریم اجرای این پروژه‌ها رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر