دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۴۵۶
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۱

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهرگفت:باتوجه به عملکرد مثبت وزیرکشور در دولت یازدهم این مجمع از رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری برای تشکیل کابینه دولت داوزدهم در همین جایگاه نیز حمایت جدی می کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت السلام عبدالحمید خدری افزود:رحمانی فضلی فردی توانمند، پرانرژی و مقید به اصول و ارزش هاست .

وی بااشاره به اینکه اقتدار رحمانی فضلی نقطه قوت وی است یادآورشد: عملکرد چهارساله رحمانی فضلی نشان داده وی سیاسی و جناحی در وزارت کشور برخورد نمی کند و انتصاب استانداران و فرمانداران همسو با برنامه های دولت اعتدالی نشان از فراجناحی عمل کردن ایشان است.

نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باتوجه به شناختی که از توانمندی رحمانی فضلی دارم در روز رای اعتماد نمایندگان به وزاری پیشنهادی رئیس جمهوری بعنوان نماینده موافق برای نطق ثبت نام خواهم کرد تا در مورد عملکرد وی دفاع کنم.

خدری گفت: چند مشکل ریشه دار در استان بوشهر از جمله موضوع روستاهای حریم نیروگاه اتمی و مالکیت اسناد اراضی جزیره خارگ با همت، تدبیر و دستور مستقیم وزیر کشور حل شده است.

وی تصریح کرد: براساس ارزیابی انجام شده هم اینک هر سه فراکسیون فعال در مجلس شورای اسلامی نسبت به عملکرد رحمانی فضلی رضایت دارند برهمین اساس وی برای کسب رای اعتماد نمایندگان مشکلی نخواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:برای اقتدار نظام وزرای برخی وزارتخانه ها از جمله امور خارجه، کشور، دفاع و نفت باید با رای بالایی انتخاب شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر