چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شورای عالی انقلاب فرهنگی با ریاست علیرضا رئیسی بر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موافقت کرد.به گزارش فکرشهر، این شورا در جلسه خود که به  ریاست حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد، با پیشنهاد وزارت بهداشت در خصوص ریاست 5 دانشگاه علوم پزشکی کشور موافقت کرد.
کد خبر: ۳۶۵۰
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۷

فکرشهر: شورای عالی انقلاب فرهنگی با ریاست علیرضا رئیسی بر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موافقت کرد.

به گزارش فکرشهر، این شورا در جلسه خود که به  ریاست حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد، با پیشنهاد وزارت بهداشت در خصوص ریاست 5 دانشگاه علوم پزشکی کشور موافقت کرد.

در این جلسه، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با ریاست دکتر علی دل پیشه، دکتر سیدمظفر ربیعی، دکتر علیرضا رییسی، دکتر علیرضا بیگلری و دکتر ابوالفضل ایرانی خواه به ترتیب به عنوان روسای دانشگاههای علوم پزشکی ایلام، بابل، بوشهر، زنجان و قم موافقت کردند.

این گزارش می افزاید: علیرضا رئیسی دی ماه سال گذشته با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بجای غلامرضا حیدری به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شد.

با این حال همانند سایر روسای دانشگاههای دولتی و آزاد کشور، ارتقای وی از سرپرستی به ریاست نیازمند تصویب شورای انقلاب فرهنگی بود که این موضوع امروز طی شد.

رئیسی متولد دشتستان و متخصص داخلی می باشد که در دوره ریاست سابق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عهده دار معاونت درمانی دانشگاه بود.

این گزارش می افزاید: یکی از ایرادات وارده به غلامرضا حیدری رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عدم شرایط مورد تایید برای موافقت با ریاست وی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی بود، با این حال گفته می شود دوستی و ارتباط وی با وزیر بهداشت دولت دهم، منجر به انتخاب و ادامه حضور وی در بوشهر شده بود.

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر