جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۵۰۰
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام ۲۶ باند حمل و توزیع مواد مخدر در سطح استان خبر داد و گفت: در سال جاری ۲.۶ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

به گزاش فکرشهر به نقل از مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از محموله بزرگ مواد مخدر کشف‌شده در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با پخش و توزیع و حمل و نقل مواد مخدر اقدامات خوبی صورت گرفته است و طرح‌های متنوعی را در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: با طرح‌های عملیاتی و اقدامات اطلاعاتی که به صورت گسترده در نقاط مختلف استان بوشهر در دست اجرا است، شاهد ناامن شدن فضا برای سوداگران و افزایش میزان کشفیات مواد مخدر هستیم.

سردار عباس‌زاده افزود: ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان بوشهر با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه یک محموله تریاک در شهرستان عسلویه با اقدامات اطلاعاتی طی عملیات تعقیب و گریز از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس توانستند کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرکز استان و شهرستان‌ها در راستای مقابله و مبارزه با این پدیده شوم تلاش‌های ارزشمندی در سطح استان داشته اند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشفیات پلیس استان بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۶۰ درصد افزایش داشته است.

عباس‌زاده با اشاره به توقیف ۶۴ دستگاه توقیف خودرو، افزود: در همین راستا ۲۶ باند که به صورت عمده اقدام به حمل و توزیح مواد مخدر اقدام می‌کردند، شناسایی و متلاشی شدند.

در آخرین عملیات نیروی انتظامی در شهرستان عسلویه ۳۷۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر