جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۵۱۵
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: هیئتی متشکل از کارشناسان و اساتید و سرمایه گذاران اتریشی در سفر به بوشهر از موزه تجارت دریایی و دیگر جاذبه‌های بوشهر بازدید کردند.

بوشهر

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر صبح چهارشنبه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: یک هیئت ۲۵ نفره از اتریش به همراه معاون استاندار و برخی مدیران کل استانداری از موزه تجارت دریایی بازدید کردند.

ناصر امیرزاده اضافه کرد: در این بازدید هیئت مذکور با اطلاعات جامعی در خصوص نحوه تجارت گذشته در خلیج فارس و نقش بوشهر در آن، تاریخ دریانوردی قدیم در آبراهه خلیج فارس و قابلیت‌های سرمایه گذاری حال حاضر در بوشهر بر اساس موقعیت خاص جغرافیایی آن آشنا شدند.

وی ادامه داد: این هیئت اتریشی که از اساتید دانشگاه ها، اقتصاددانان و سرمایه گذاران تشکیل شده بودند به منظور بررسی قابلیت های شهر بوشهر در راستای برنامه ریزی شهر هوشمند به استان بوشهر سفر و از برخی از جاذبه‌ها، عمارت‌ها و موزه‌های شهر دیدن کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر خاطرنشان کرد: بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف است که جاذبه‌های گردشگری مورد توجه این گروه قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر