سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۶۱۸
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: امام جمعه موقت بردخون با تاکید بر لزوم توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در بردخون گفت: امکانات و خدمات و نیروی انسانی مرکز بهداشت جوابگوی نیازهای مردم بردخون نیست.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه های این هفته نماز با توصیه خود و نمازگزاران به رعابت تقوای الهی و ضرورت اخلاص در عمل، اظهار داشت: هرگونه اعتماد  به آمریکا موجب ضربه خوردن کشور  است.

وی با یادآوری حوادث ۲۸ مرداد ۳۲ افزود: در ۶۴ سال گذشته این واقعیت برای مردم نمایان شده که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد زیرا حکومت مصدق که هیچ خصومتی با آنان نداشت  ساقط کردند وتاریخ انقلاب اسلامی نیز نشان می دهد که آمریکا همواره به دنبال خیانت است.

عاشوری به نقش مسجد در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: مساجد از ابتدای شکل گیری اسلام مهم و سرنوشت ساز بوده اند و در برپایی انقلاب و نظام اسلامی ایران نیز پایگاه قیام و تجمع مردمی بوده است.

وی خواستار به کارگیری جوانان مسجدی در امور کشور شد و اضافه کرد: دشمنان به خوبی نفش مسجد را می‌دانند و نسبت به آن حساس شده اند اما متاسفانه برخی از مسؤلان از حضور در مساجد امتناع می کنند.

امام جمعه موقت بردخون با اشاره به مناسبت های هفته، ادامه داد: در زمینه بهداشت و درمان کاستی هایی در منطقه داریم و مرکز بهداشتی درمانی بخش به معنای واقعی شبانه روزی نیست چرا که امکانات و خدمات و نیروی انسانی آن جوابگوی مردم بردخون نیست.

عاشوری با بیان اینکه مسجد جامع به عنوان مصلای جمعه است اما نواقص و مشکلاتی دارد، به فرارسیدن هفته دولت اشاره کرد و ابراز داشت: دولتمردان همواره برای خدمت به مردم تلاش کنند و دولتمردان شهید رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر